Sərgi stendləri hazırlamaq üçün 10 addım

Sərgi stendləri hazırlamaq üçün 10 addım

Sərgi stendləri hazırlamaq üçün 10 addım

Sərgi stendləri haqqında

Yalnız işinizi önə çəkən deyil, həm də güclü bir təəssürat yaradan fərqli bir sərgi stendləri dizayn etmək çətin ola bilər. Çox sayda iştirakçı ilə birləşən məkan məhdudluğu vizual təsirinizi məhdudlaşdıra və diqqət çəkməyinizi çətinləşdirə bilər.Dərhal tanınması və güclü təəssürat yaratması üçün sərgi stendləri “cəlbedicilik faktoru”na uyğun dərc edilməlidir. Bunu dəfələrlə eşitdiyinizə əminəm, ilk təəssüratlar, xüsusilə diqqət cəlb etmək məsələsində həqiqətən vacibdir.

Sərgi stendləri dizaynı üçün tövsiyələr

Bəs izdihamlı bir sərgidə necə fərqlənə bilərsiniz? Aşağıdakı 10 sərgi stendi dizayn tövsiyələrini izləyin və səhv etməyin !

  1. Məqsədlər təyin edin

Bir şey dizayn etməyə başlamazdan əvvəl hədəflər qoyun. Stendləri ilə və çatdırmaq istədiyiniz mesajla nəyə nail olmaq istədiyinizi düşünün.Mükəmməl görünüşlü bir stend dizayn edə bilərsiniz, ancaq şirkətinizin dəyərlərini çatdırmırsa və ya məhsul və ya xidmət imkanlarınızı açıq şəkildə ifadə etmirsə, vaxtınızı itirirsiniz. Dizayn prosesi zamanı hədəflərinizi heç zaman unutmayın, yolunuzu itirməyəcəksiniz.

  1. Məkanı uyğunlaşdırın

Sərgi stendləri üçün kabinet ölçüsü məhdudlaşdırıcı ola bilər, buna görə ayrılmış yerdən tam istifadə etmək vacibdir. Ölçüləri təşkilatçılarla təsdiqlədiyinizdən əmin olun ki, işləməyiniz lazım olanı dəqiq biləsiniz.Girişə fiziki əngəl və ya maneə olmadığından əmin olaraq ekranınızın görünüşünü yaxşılaşdırın və görüş sahələrini kabinənizin arxasında saxlamağa çalışın.

  1. Maksimum dərəcədə görünmə imkanı

Bir çox sərgi stendləri maksimum hündürlüyə sahib olsa da, bəzi daha böyük salonlarda tavandan tavana qədər yüksək bir yer var. Maksimum dayaq hündürlüyünün olub olmadığını yoxlamaq faydalıdır.İştirakçıların diqqətini cəlb etmək və onları stendinizə çəkmək üçün yüksək lövhələr, asma aksessuarlar və ya dönən bir işarə qülləsi əlavə edərək sərgiyə daxil olduqları andan etibarən maksimum dərəcədə görünmə imkanı əldə edin.

sergi stendleri reklam

  1. Yazı mətnini qısa edin

Çox vaxt, daha azı daha çoxdur və sərgi stendləri mətnlərinə gəldikdə, əlbəttə ki, belədir.Qərar vacibdir. Tək sözlər eyni mesajı verəcəksə, uzun cümlələrdən istifadə etməkdən çəkinin, çünki heç kim uzun mətni oxumağa dayanmayacaq. İşarələrinizdə az adamın diqqət yetirəcəyi məhsul məlumatları, siyahıları əvəzinə insanların hadisədən sonra xatırlayacaqları bir şüar istifadə edin.Uzaqdan görünəcək qədər aydın və böyük bir şrift istifadə etdiyinizə əmin olun. Mətnin mövqeyi də vacibdir; Mətninizi sərgi stendinizin yuxarı yarısına qoyun ki, sərgi məkanınızdakı insanlar tərəfindən bloklanmasın.

İPUCU: Mesajınızı qısa və cəlbedici saxlayın – Fəaliyyət felləri xüsusilə yaxşı işləyə bilər.

  1. İşıqlandırma məsələləri

Tez-tez nəzərdən qaçırılan bir məsələ  stendlərin dizaynında çox vacib rol oynayan işıqlandırmadır.İşıqlar estetik cazibəni artırır və düzgün istifadə olunarsa, istənilən nəticədən asılı olaraq fərqli əhval-ruhiyyə və mühit yarada bilər. Məsələn, yeni texnologiyaları nümayiş etdirən bir şirkət girintili işıqlandırma istifadə etmək istəyə bilər; yeni və müasir bir məhsulla üst-üstə düşməyi çağdaş bir hiss verir.Əlavə işıqlandırma barədə düşünün və məkan tərəfindən təmin edilənlərə etibar etməyin. Spot işıqlar, işıqlandırıcılar və rəngli işıqlar sərgi stendinizdə müəyyən sahələri vurğulamaq üçün əla bir yoldur, xüsusən də yeni bir məhsul kimi xüsusi bir şey nümayiş etdirmək istəyirsinizsə.

Rəngli işıqlandırma, xüsusən hər iki tərəfdəki sərgi stendləri ilə müqayisədə sərgi stendinizə bənzərsiz bir hiss yaratmaq üçün ağıllı bir yoldur.

İPUCU: Girişdəki bucaqlı işıq qutularından istifadə edərək iştirakçıları şüursuz şəkildə stendinizə inandırın.

  1. Şəkillər daxil edin

Köhnə kəlamda deyildiyi kimi, “şəkil min sözə dəyər”.

Microsoft-a görə, indi bir qızıl balığa nisbətən daha az diqqət çəkirik. Şəkillər və qrafika yığın mətn əvəzinə mürəkkəb bir mesaj və ya fikir çatdırmaq üçün sürətli və təsirli bir vasitədir.Stendlər üçün mətn örtüyünə bənzər şəkildə, şəkillərinizi hara qoyduğunuzu diqqətlə düşünün; Uzaqdan görünə biləcəyinə və gizlədilmədiyinə əmin olun.

İPUCU: Geniş ölçülü şəkillərdən istifadə edərək ciddi bir təəssürat yaradın – bunlar xüsusilə güclüdür.

sergi stendleri reklam

  1. Fərqli materialları nəzərdən keçirin

Tərkibləri ilə sınaqdan çəkinməyin. Düzgün seçim edərək, imicinizi gücləndirəcək və hədəf bazarınızın diqqətini cəlb edəcək bir sərgi stendləri dizaynı yaradacaqsınız.Texnologiya sənayesindəsiniz? Bəlkə də çağdaş bir dizayn və fırçalanmış alüminium panellər və ya xrom detallar istəsəniz yaxşı bir seçim ola bilər.Hamar, plastik qəliblər də müasir və təmiz bir hiss yaratmaq üçün əla bir yoldur. Əczaçılıq və ya tibb sənayesində olanlar üçün yaxşı bir seçimdir.Emil Ceramica (aşağıda) materialları ilə çox yaradıcı bir kabinəni öz məhsullarından hazırladı.

sergi stendleri reklam

  1. Texnologiyanı daxil edin

Texnologiya indi gündəlik həyatda böyük rol oynayir, bəs niyə onu ticarət yarmarkasi stendinizə daxil etmirsiniz?

Bəs texnologiyani necə daxil edə bilərsiniz?

Məhsul demolari, məhsulunuzu hədəf bazarinizin qabağina qoymağa imkan verdikləri üçün ticarət sərgilərinin böyük bir hissəsidir. Canli bir prototip nümayiş etdirmək fürsətindən istifadə edin, məsələn. Bir avtomatlaşdirma firmasi iştirakçilarina içki təqdim edə biləcək bir robot barmen yaradaraq məhsullarınızı nümayiş etdirə bilərsiniz.Şouya çıxmaq mümkün olmayan həcmli məhsullar satirsinizsa, niyə virtual realliqdan (vr) istifadə edərək bir şou yaratmirsiniz?

Toxunma ekranlari və interaktiv divarlar sürücü kreslosunda oturaraq, multimedia məzmununuzla öz şərtləri ilə qarşiliqli əlaqədə olmağa imkan verərək ziyarətçilərə yeni və yeni bir təcrübə təqdim edir. Ziyarətçilər “hekayənizi” araşdiraraq şəkilləri böyütmək və ya döndərmək, videolari oynatmaq, mətn və bağlantilara vurmaq kimi maddələri dəyişə bilər.İnsanlar artiq tamaşaçi olmaq istəmirlər – iştirakçi olmaq istəyirlər. İnteraktiv multimedia ekranlari gec-tez bütün ticarət yarmarkalari standart bir xüsusiyyət halina gələcəkdir.

  1. Atmosfer yaradin

Sərgi stendləri ilə kabininizdə tam bir atmosfer yaradin. İşiqlari, toxumalari, rəngləri, dizaynı və hətta qoxunu birləşdirin. Potensial müştərilərinizin hisslərini stimullaşdiraraq daha çox diqqət qazanacaq və rəqiblərinizdən fərqlənəcəksiniz.

  1. Hədəf auditoriyanızı müəyyən edin

Hədəf auditoriyanızı müəyyənləşdirin və dizayn prosesi zamani onu daima unutmayın. Kimlə “danışdığınızı” bilirsinizsə, konsepsiyanızı onların istək və ehtiyaclarına yönəldə bilərsiniz; bu mesajınızı, məhsul və ya xidmətinizi çatdırmaq üçün ən yaxşı yol üçün zəmin yaradacaqdır. Estetik baxımdan ən xoşagələn sərgi stendi o hissəyə bənzəyir, bütün zənglər və fitlərə sahib ola bilər, ancaq hədəf auditoriyanız nəzərə alınmırsa, səhv imkanları cəlb edə və doğru olanları görməzdən gələ bilərsiniz.

Azərbaycanda stend istehsalı

Sərgi stendləri  üçün bu tövsiyələrin hər birini nəzərə alaraq uğurlu bir ticarət yarmarkasına keçməlisiniz. Bu ticarət yarmarkalarında sərgi stendləri üçün Piramida reklam şirkətinə müraciət edə bilərsiniz.