2021-ci ildə reklam sahəsindəki yeniliklər

2021-ci ildə reklam sahəsindəki yeniliklər

2021-ci ildə reklam sahəsindəki yeniliklər

Tezliklə çöl  mobil inteqrasiyasında bir artım olacaq. Çöl reklamlarla birlikdə onlayn platformalardan istifadə etmək, kampaniyanın hədəf auditoriyası arasında mesajını gücləndirərək nəticələri artıra bilər.

Getdikcə daha çox müəssisə öz onlayn mövcudluğunu qurur, bəziləri isə tamamilə onlayn brend olur. Bununla birlikdə, medianın çöl  reklamlarını istifadə etməkdə  çox  vacibdir, çünki genişlik və görünürlük, eləcə də etibarlılıq artır. Reklamın əsas hədəfi daha çox istehlakçını onlayn mağazalara yönəltmək olsa da, çöl reklamları istehlakçılara ekran arxasında bir adam olduğunu göstərməklə insana uyğunlaşaraq bir müəssisənin onlayn mövcudluğunu dəstəkləyir.

QR kodlardan istifadə

Çöl reklamları çox kanallı inteqrasiya olaraq bilinən bir müddətdə sosial media və televiziya ilə əl-ələ verəcəkdir. Bu, bütün kanallarda çatdırılan mesajın markanın imicinə uyğun olmasını təmin etmək üçün çox vacibdir. Hər bir ağıllı telefonda QR Kod skaneri olduğu üçün QR Kodlarının istifadəsi də artmaqdadır. Hər şeyi təmassız etmək üçün təcili ehtiyac olduqda, hər kəs artıq telefonlarının QR kodlarını skan etməyə hazır vəziyyətdədir.QR bumundan kim yararlandı? Otellər, sosial media təsirçiləri və B2B & B2C şirkətləri. PayNow, Dash, WeChat – demək olar ki, hər bir ödəmə üsulu QR kodları vasitəsilə həyata keçirilir.Əlavə olaraq, QR kodları çöl reklamları istehlakçıları və markalar arasında daha interaktiv bir təcrübə  yaratmaq üçün sürətli və asan bir yoldur.

Çöl reklam isleri

Budget Direct İnsurance @ Hotel Boss (The Perfect Media)

QR kodlama

DBS Bank @ People’s Park  Complex (The Perfect Media)

2021-ci ildə ortaya çıxacaq ən böyük (hələ təəccüblü olmayan) reklam tendensiyası, ehtimal ki, alış-verişi avtomatlaşdırmaq üçün süni intellekt (AI) istifadə edən proqramlı reklamların partlamasıdır.Ənənəvi və proqramlı reklam arasındakı böyük bir fərq, sonuncunun real vaxt rejimində reallaşmasıdır. Bununla birlikdə, rəqəmsal məkanla məhdudlaşan bir yanaşma deyil. Çöl reklamlar və display reklamlar da daxil olmaqla müxtəlif növ medianın satılması və alınması üçün istifadə edilə bilər.

Yeni reklam tendesiyaları

Blockchain, 5G şəbəkələri, üstün modellər, səslə aktivləşdirilmiş reklamlar və daha çox tətbiqi daxil olmaqla, bildiyimiz kimi proqramlı reklamı dəyişdirən bir sıra maraqlı tendensiyalar var. Proqramlı reklamın tam potensialına çatmasından əvvəl aradan qaldırılması üçün hələ üç əsas maneə olacaqdır; təhsil, rəqəmsal çöl reklam formatlarının azalması və xüsusilə Cənubi Şərqi Asiyada rəqəmsal çöl reklamlarının arxa hissəsinin daha standartlaşdırılması.

Bosch üçün həyata keçirilmiş layihələrdən biri də fərqli ərazilərə hərəkət edən taksilərdə proqramlı çöl reklam formalarının LED ekranlarda göstərilməsi idi. Taksilər yaşayış sahələrinə girdikdə, Bosch reklamında paltaryuyan və ya qabyuyan maşın kimi istehlakçı elektronikası göstərilirdi. Sənaye sahələrinə daxil olduqda, məhsul ekranı sənaye məhsullarına çevriləcəkdir.

Borsh col reklam isi

Nəhayət, genişlənmiş reallıq (GR) qarşıdakı ildə də tez-tez istifadə olunan bir yanaşma olacaqdır. GR, markalarla istehlakçılar arasında yeni interaktivliyi artıran, markalara istehlakçılara çatmağın tamamilə yeni yollarını vermək üçün yaradılmış başqa bir texnikadır.