Pilon reklam | Növləri | Üstünlükləri | Reklam işləri

Pilon reklam | Növləri | Üstünlükləri | Reklam işləri

Pilon reklam | Növləri | Üstünlükləri | Reklam işləri

Pilon reklam | Növləri | Üstünlükləri | Reklam işləri

Pilon, metal bir çərçivə üzərində dayanan və ya stel kimi təmələ yapışdırılmış kiçik qutudur. Adətən piyada zonasında, alış -veriş və iş mərkəzləri, kinoteatrlar, hava limanları boyunca yerləşir. Yeri gəlmişkən, pilon binanın içərisinə quraşdırıla bilər. Pilon bir tərəfli və ya ikitərəfli işıqlandırma ilə hazırlanmışdır. Çərçivələr davamlı alüminium profillərdən hazırlanmışdır. Onlara şəffaf orqsteklo və ya plastik panellər daxil edilir.

Stel, pilon kimi, çöl reklamda da məşhurdur, çünki onlar xarici reklamın ən təsirli vasitələrindən biri hesab olunur.

Pilon, hündürlüyü üç metrə qədər olan bir stel növüdür. Reklam və ya naviqasiya məlumatlarını yerləşdirmək üçün istifadə olunan metal çərçivəli orqsteklo qutudur. Daşıyıcı çox yönlü olması ilə fərqlənir, yalnız çöl reklamda deyil, həm də interyerdə də istifadə edilə bilər.

Belə reklamları yerləşdirmək üçün ən yaxşı yer haradadır?

Reklam dirəkləri yer haqqında məlumat verən bir növ mayakdır. Ən yaxın ticarət mərkəzi, yanacaqdoldurma məntəqəsi, avtosalon və ya avtomobil xidmət stansiyası haqqında məlumat verə bilərlər. Yol boyu göstərici olaraq yerləşdirilir. Reklam strukturları tamaşaçıların diqqətini çəkir və müəyyən bir məhsul və ya xidmət haqqında vizual olaraq məlumatlandırır.

Pilonların quraşdırılması ümumiyyətlə aşağıdakı obyektlərin yaxınlığındakı yollar boyunca aparılır:

-ticarət mərkəzləri;

-hipermarketlər;

– yol səki kənarları;

-avtomobil mərkəzləri;

-yanacaqdoldurma məntəqələri;

– avtomobil təmiri sexləri.

Konstruksiyalar bir işarə və reklam vasitəsi funksiyalarını uğurla birləşdirir. Müasir texnologiyalar onlara bir çox maraqlı funksiyalar təqdim etməyə və reklamı yaradıcı etməyə imkan verir. Bundan əlavə, bir cihazdan reklam kampaniyaları aparan bir neçə təşkilat istifadə edə bilər.

Reklam pilonları çox vaxt böyük şəhərlərdəki böyük şirkətlər tərəfindən seçilir. Bu cür tikililər şəhər formatına ahəngdar şəkildə uyğun gəlir. Reklamçılar, yeni başlayan və təsirli, lakin ucuz bir reklam seçiminə ehtiyacı olan iş sahiblərinə məsləhət görürlər.

Pilon reklam  növləri

Reklam pilonları  bir neçə əsas növə bölünür.

Naviqator pilonları – Harada hərəkət etməli olduqlarını, bir obyektin və ya yaşayış məntəqəsinin yeri və ona olan məsafə haqqında məlumat verirlər.

Şəhər formatları – Küçə işığı reklam quruluşları. İçəridən işıqlandırılmış iki ön paneli olan düzbucaqlı qutulardır. Tez -tez reklam kampaniyalarında və ictimai elanlarda istifadə olunur.

Rollerball sistemi – Bu cür strukturlar eyni vaxtda bir neçə şəkil göstərməyə imkan verən yüksək texnologiyalı diyircəkli displeylərlə təchiz olunmuşdur. Dinamik reklamlar həm reklam verənlər, həm də reklam agentlikləri arasında populyardır.

Prizma lövhələri – Prizma lövhələrinin özəlliyi, oxları ətrafında fırlanan və üç üzün hər birini öz növbəsində göstərən üçbucaqlı prizmaların vizual səthidir. Dizaynlar dinamik olaraq dəyişən üç reklamı eyni anda yerləşdirməyə imkan verir.

Daxili pilonlar – Alış -veriş, əyləncə və iş mərkəzləri kimi böyük binalarda naviqasiya üçün istifadə olunur.

Üstünlüklər

Reklam pilonları aşağıdakı növlərdə olur:

  • Dizayn elə düşünülmüşdür ki, oradan keçən avtomobillər üzərindəki məlumatları görə bilər.
  • Pilondakı reklam mesajı həm keçidləri, həm də sürücüləri cəlb edəcək.
  • İşarələrin yerləşdirilməsi sayəsində dizayn maksimum diqqəti cəlb edə bilər. Bunun sayəsində geniş bir auditoriyaya çata bilərsiniz.
  • Arxa işıqlandırma, reklamın qaranlıqda belə təsirli qalmasına imkan verir.
  • Kifayət qədər yüksək hündürlüyə görə strukturlar digər cihazların fonunda önə çıxır.
  • Müasir texnologiyalar bir pilonun bir neçə reklam mesajı üçün istifadə edilməsinə imkan verir.
  • Cihazlar şəhər şəraitinə yaxşı uyğun gəlir.
  • Pilonlar bahalı təmir tələb etmir, dayanıqlıdır və aşınmaya davamlıdır.
  • Daşıyıcılar həm açıq, həm də daxili reklamlarda istifadə olunur.
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •