Avtomobil üzərində reklam | Brendləşmə

Avtomobil üzərində reklam | Brendləşmə

Avtomobil üzərində reklam | Brendləşmə

Avtomobil üzərində reklam | Brendləşmə

Hər hansı bir iş, nə qədər böyük və ya kiçik olursa olsun, marketinq qabiliyyətindən və reklamından asılıdır. Ən böyük məhsula sahib ola bilərsən, amma insanlar işini necə tapacağını bilmirlərsə, heç bir şeyə yaramaz. Brendin tanınması və genişləndirilməsinin zəruriliyi uğurlu reklamlarda böyük rol oynayır. Ən uğurlu marketinq planları və strategiyaları iki metodu əhatə edir: Bir markanın yaradılması və ya yenidən icad edilməsi və ya əvvəlcədən mövcud olan bir markanın daha da inkişafı.

 

brendlesme

Ticarətdə brendləşmənin zəruriliyi

Bir iş sahibi olaraq brendin  xüsusi əhəmiyyətini və şirkətinizin marketinq səyləri içərisində yerini anlamaq vacibdir. Peşəkar brendiniz, istehlakçıların diqqətini işinizə yönəldən təşkilatınızın, məhsulunuzun və ya xidmətinizin tanınan bir ifadəsi olmalıdır.Yaxşı qurulmuş bir marka, həyata keçirmək üçün seçdiyiniz satış və marketinq fəaliyyətlərini dəstəkləyir, işinizin, məhsullarınızın və xidmətlərinizin varlığını mümkün qədər çox sadəlik və asanlıqla gücləndirir. Qısa:

  • Brendinq = Strateji Marketinq
  • Marketinq = Taktiki İş

Ticarət brendlərini mobil reklam ilə birləşdirmək

Marketinq strategiyanızda markalaşmanın vacibliyini başa düşməklə,  metropol  bölgələrində mobil reklamların artan istifadəsinin  əhəmiyyətini diqqətə  çəkir. Mobil reklam lövhələri  yeni deyil – hər hansı bir təsadüfi film pərəstişkarı, Al Montinonun “Scarface” dəki səhnəsini Tony Montana gecə səmasına baxanda və “Dünya sənindir” yazısını bir çarpaz tərəfdən görəndə xatırlayır.

Zaman keçdikcə texnologiya inkişafa davam edir və ticarət mikroavtobusların satışı böyüyür. Xarici reklamların estetikası lövhələrini üstələyir və indi markalı fərdi avtomobillərdə vardır. Avtomobillər üzərində reklam çox səmərəli və effektiv hesab olunur.

mobil reklam lovhesi

Ən yaxşı taktikalar və strategiyalar

Avtomobil  üzərində reklam  maqnit lövhə və vinil qablaşdırma da daxil olmaqla bir çox fərqli formada olur. Vinil sarğı vasitənizin müəyyən bir hissəsini və ya hər şeyi əhatə edə bilər. Hər iki halda da, tək bir bükülmə, idarə olunduğu yerə görə, hər vasitə üçün gündə 30.000-80.000 baxış yarada bilər. Bu, əldə etmə, dəyər, ROI və əvvəllər bildirilən digər faydalar baxımından avtomobillərin üzərindəki reklam inteqrasiya edilmiş marketinq strategiyasının sərfəli və uzunmüddətli bir hissəsi ola bilməsi deməkdir.

Bu vaxt, maqnit marketinq işarəsi müəyyən müəssisələrə daha yaxşı xidmət edə bilər. İqtisadi cəhətdən daha əlverişli olan maqnit işarəsi kiçik müəssisələrin marka taktikalarına yaxşı xidmət edir. Bu işarələr, vinil həmkarları qədər görünən dərəcədə cəlbedici və təsir edici olduğu müddətdə saniyələr içərisində bir mövqedən digərinə əlavə oluna, silinə və ya manevr edilə bilər.

Mobil reklam və avtomobil üzərində reklamın dəyəri

Mobil reklam lövhəsi bir yük avtomobil və ya qoşqunun yan tərəfinə keçir və ya motosikl və ya velosiped üçün əlavə ola bilər. Markalı nəqliyyat vasitələri bu reklam formasının bir uzantısıdır . Vizual reklam məqsədilə şirkətinizin markası, loqosu və ya şirkət şüarı şirkət avtomobilinə və ya vasitəsinə əlavə olunur. Mobil reklam lövhəsi diqqəti cəlb edə bilsə də, markalı bir vasitə markanın tanınması üçün daha sabit bir cihaz rolunu oynayır. Əslində nəqliyyat vasitəsinin bükülmə texnikası, istənilən avtomobili və ya nəqliyyat vasitəsini mobil marka cihazına çevirməyə imkan verir.

Markalı bir vasitə, sürücünün getdiyi hər yerdə işinizin, eləcə də xidmətlərinizin və məhsullarınızın mövcudluğunu elan edərək şirkətinizin marketinqini gündəlik həyatda genişləndirir. Ayrıca, markalı avtomobilinizin tez-tez gəzdiyi yerlər, işiniz barədə dərhal məlumatlılıq yarada bilər, onu cəmiyyətinizə və əhalinizə bağlayır. Bir şirkət markasının bir avtomobilə əlavə edilməsi, işinizə yönəldilən investisiya gəliri – ROI dəyərini artırır. Orta sürücü hər ilin 30 gününü sükan arxasında keçirir, yəni ağır bir komutasiya olunan ərazidə markalı bir nəqliyyat vasitəsi saatda ən azı 3000 nəfər tərəfindən görünəcəkdir. Yolda sürücülərin 91% -i ticarət yük maşınlarının kənarında asılmış reklamı görür,% 35-i isə reklamı yaxından öyrənməyə vaxt ayırır.

avtomobil uzerinde reklam

Avtomatik sürücülük texnologiyasının meydana gəlməsi ilə, avtomobil markası və mobil reklamların üstünlüyü yalnız artacaqdır. Avtomobillər əslində smartfonlar və iş planşetləri kimi mobil cihazlara çevriləcəkdir.İş markanızı standart bir avtomobilə, ticari bir mikroavtobusa və ya bir yük maşınına əlavə etməyi düşünürsünüzsə, bu investisiya qoymağa dəyər bir reklam formasıdır.

Piramida Reklam şirkəti, sizlərə avtomobillər üzərinə vurulan vinil reklam formasını təklif edir. Bu vinillər yağışda, qarda və günəşdə öz keyfiyyətini və dizaynını itirmir. Bizimlə əlaqə saxlaya bilərsiniz.